Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden – HaloClinic Nederland
1. Wijzigingen
HaloClinic Nederland behoudt zich het recht voor om prijzen en de inhoud van behandelingen te wijzigen. Deze wijzigingen gaan in zodra ze worden gepubliceerd.
2. Annuleren
Annuleringen kunnen telefonisch of per e-mail worden doorgegeven. Bij annulering binnen 24 uur voorafgaand aan de afspraak wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. Bij annulering van een sessie met een behandelkaart wordt de sessie van de kaart afgeschreven.
3. No-show
Wanneer een cliënt niet verschijnt bij een gereserveerde afspraak zonder vooraf te annuleren, wordt het volledige bedrag of – bij gebruik van een behandelkaart – de sessie alsnog afgeschreven.
4. Huisregels
Voor de veiligheid, hygiëne en rust is het verplicht de huisregels van HaloClinic Nederland in acht te nemen.
Bij overtreding van deze regels kan de cliënt worden verzocht het pand te verlaten.
5. Gedragsregels in de zoutkamer
Rust is essentieel in de zoutkamer.
Vragen of klachten worden besproken met de directie.
Tassen, koffers en plastic zakken zijn niet toegestaan.
Roken, eigen eten en drinken zijn niet toegestaan.
Huisdieren zijn niet toegestaan.
Kinderen tot 12 jaar mogen alleen onder begeleiding naar binnen.
6. Aansprakelijkheid
HaloClinic is niet aansprakelijk voor verloren of gestolen goederen, ook niet in lockers. Gevonden voorwerpen kunnen bij de balie worden afgegeven.
7. Geldigheid en overdracht van sessies
Standaard behandelkaarten: onbeperkt geldig, persoonsgebonden, niet overdraagbaar en niet restitueerbaar.
Actiekaarten (aangekocht tijdens een actie): geldig tot één jaar na de aankoopdatum, persoonsgebonden, niet overdraagbaar en niet restitueerbaar.
8. Uitsluitende bepaling
In situaties of conflicten die niet in deze voorwaarden zijn geregeld, beslist de Directeur van HaloClinic Nederland.
FAQ
Antwoord op uw vragen
Ontdek hier het antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten
Zijn er wachttijden?
HaloClinic Nederland kent geen wachttijden! Maak dus snel een afspraak voor een zoutkamerbehandeling, voor u zelf of voor uw kinderen bij HaloClinic Nederland. Voor meer informatie kunt u bellen naar 075 76 000 26 (Zaandam) of naar 023 528 21 49 (Heemstede), of vul het contactformulier hieronder in!
Hoe werkt zouttherapie?
Wat doet zouttherapie?
Waarom zout?
Hoe ziet de zoutkamer eruit?
Wat trek je aan tijdens een sessie in de zoutkamer?
Hoe veilig is halotherapie?
FAQ
Antwoord op uw vragen
Ontdek hier het antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten
Zijn er wachttijden?
HaloClinic Nederland kent geen wachttijden! Maak dus snel een afspraak voor een zoutkamerbehandeling, voor u zelf of voor uw kinderen bij HaloClinic Nederland. Voor meer informatie kunt u bellen naar 075 76 000 26 (Zaandam) of naar 023 528 21 49 (Heemstede), of vul het contactformulier hieronder in!
Hoe werkt zouttherapie?
Wat doet zouttherapie?
Waarom zout?
Hoe ziet de zoutkamer eruit?
Wat trek je aan tijdens een sessie in de zoutkamer?
Hoe veilig is halotherapie?
FAQ
Antwoord op uw vragen
Ontdek hier het antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten
Zijn er wachttijden?
HaloClinic Nederland kent geen wachttijden! Maak dus snel een afspraak voor een zoutkamerbehandeling, voor u zelf of voor uw kinderen bij HaloClinic Nederland. Voor meer informatie kunt u bellen naar 075 76 000 26 (Zaandam) of naar 023 528 21 49 (Heemstede), of vul het contactformulier hieronder in!
Hoe werkt zouttherapie?
Wat doet zouttherapie?
Waarom zout?
Hoe ziet de zoutkamer eruit?
Wat trek je aan tijdens een sessie in de zoutkamer?
Hoe veilig is halotherapie?
Neem contact met ons op!
Of u nu een vraag hebt of een gratis proef sessie wilt inplannen, neem gerust contact met ons op!
Contact
Neem contact met ons op!
Of u nu een vraag hebt of een gratis proef sessie wilt inplannen, neem gerust contact met ons op!
Neem contact met ons op!
Of u nu een vraag hebt of een gratis proef sessie wilt inplannen, neem gerust contact met ons op!
Contact